Predlog Pravilnika o izobrazbi vzgojiteljev predšolskih otrok in drugih strokovnih delavcev v programih za predšolske otroke in  v prilagojenih programih za predšolske otroke s posebnimi potrebami – rok 6. 12. 2024

Na spletnem portalu eDemokracija smo zasledili predlog Pravilnika o izobrazbi vzgojiteljev predšolskih otrok in drugih strokovnih delavcev v programih za predšolske otroke in  v prilagojenih programih za predšolske otroke s posebnimi potrebami (v nadaljevanju: Pravilnik), ki ga je pripravilo Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.

Pravilnik določa izobrazbo, ki jo morajo imeti vzgojitelji predšolskih otrok, vzgojitelji predšolskih otrok – pomočniki vzgojiteljev, svetovalni delavci in drugi strokovni delavci v programu za predšolske otroke in v prilagojenem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami.

Med drugim Pravilnik določa, da je vzgojitelj predšolskih otrok v programu za predšolske otroke lahko tisti, ki je končal:

Hkrati je vzgojitelj predšolskih otrok v programu za predšolske otroke lahko tudi, kdor je končal:

in je pri tem opravil študijski program za izpopolnjevanje iz predšolske vzgoje, pri čemer študijskega programa za izpopolnjevanje iz predšolske vzgoje ni potrebno opravljati tistemu, ki je pridobil srednjo strokovno izobrazbo iz predšolske vzgoje ali višjo izobrazbo z višješolskim študijskim programom predšolske vzgoje.

V Pravilniku je določeno tudi, da vzgojitelji in drugi strokovni delavci, ki so do uveljavitve tega pravilnika izpolnjevali z zakonom in drugimi predpisi določene pogoje za opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela v programu za predšolske otroke oziroma v prilagojenem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami, lahko opravljajo vzgojno-izobraževalno delo tudi po uveljavitvi tega pravilnika na delovnih mestih strokovnih delavcev, za katera so do uveljavitve tega pravilnika izpolnjevali z zakonom in drugimi predpisi določene pogoje.

Vaše predloge, mnenja in pripombe nam lahko posredujete do vključno 6. 12. 2024 na elektronski naslov info@zdruzenjeobcin.si.

* * *