Seminar: Novosti in priprava javnega naročila

Datum dogodka: 

Pričetek:

Konec:

Lokacija: 
spletna izvedba

Kontakt: info@zdruzenjeobcin.si

Naročniki po Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3), med njimi tudi organi samoupravnih lokalnih skupnosti – občine, morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga izvajati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa ZJN-3.

Pomembno je torej, da so kadri, ki izvajajo javna naročila seznanjeni z določili ZJN-3 oziroma podzakonskih aktih, da lahko pravilno izberejo postopke oddaje javnih naročil, ustrezno pripravijo dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila ter izvedejo celoten postopek oddaje javnega naročila v skladu z določili ZJN-3.

V zadnjih letih je bil Zakon o javnem naročanju večkrat spremenjen, nazadnje leta 2023, ko je v veljavo stopila novela zakona – ZJN-3D, poleg tega pa so se spremile tudi funkcionalnosti, vezane na zagotavljanje elektronskega dela javnega naročanja, predvsem portal javnih naročil, na katerem morajo naročniki objavljati obvestila o naročilu in drugo dokumentacijo.

Na seminarju se boste seznanili s postopkom oddaje javnega naročila v skladu z ZJN-3, od identifikacije potreb in priprave razpisne dokumentacije do zaključka postopka javnega naročanja. Seznanili se boste tudi z obveznostmi v zvezi z objavljanjem obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil ter obveznostmi elektronskega javnega naročanja in uporabnostjo sistema e-Dosje.

Poleg tega boste na seminarju imeli spoznati tudi najnovejše prakse glede odločitev Državne revizijske komisije (DKOM), katere sklepi pomembno vplivajo na izvajanje postopkov oddaj javnih naročil v Sloveniji.

Program:

Predstavitev postopka oddaje javnega naročila, funkcionalnosti portala javnih naročil in obveznosti elektronskega javnega naročanja ter sistema e-Dosje.

Vsebinski sklopi:

  • izvedba postopka oddaje javnega naročila
    • priprava na postopek in raziskava trga
    • izračun ocenjene vrednosti
    • postopki javnega naročanja
    • priprava razpisne dokumentacije (opredelitev pogojev za sodelovanje, razlogov za izključitev, meril za oddajo javnih naročil in tehničnih specifikacij)
    • pregled in ocenjevanje ponudb, dopustnost spreminjanja in dopolnjevanja ponudb ter
    • priprava odločitve o oddaji naročila in
    • dopustnost spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila
  • predstavitev portala javnih naročil (kaj je portal javnih naročil, pravice uporabnikov, obveznost in način objavljanja obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil)
  • predstavitev obveznosti elektronske oddaje ponudb
  • preverjanje ponudnika v e-Dosjeju
  • Novejši sklepi DKOM
  • zaključek seminarja, povzetki bistvenih določb, razprava in odgovori na vprašanja.

Seminar je namenjen:

  • Strokovnim delavcem občin, ministrstev, sodišč,
  • ravnateljem in direktorjem javnih zavodov in drugim osebam javnega prava ter njihovim pomočnikom,
  • strokovnim delavcem zavodov, agencij in drugih oseb javnega prava, ki vodijo postopke javnih naročil,
  • drugim strokovnim delavcem, ki se pri svojem delu srečujejo s tematiko seminarja.

Udeležence vabimo, da nam v naprej pošljete vprašanja, s katerimi se srečujete pri svojem delu.

V primeru nezadostnega števila prijav, si pridržujemo pravico do odpovedi seminarja.

Prijave pošljite na Združenje občin Slovenije na e-naslov info@zdruzenjeobcin.si

SPLETNA PRIJAVA TUKAJ

Vljudno vabljeni!