
Naročniki po Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3), med njimi tudi organi samoupravnih lokalnih skupnosti – občine, morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga izvajati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa ZJN-3.
Pomembno je torej, da so kadri, ki izvajajo javna naročila seznanjeni z določili ZJN-3 oziroma podzakonskih aktih, da lahko pravilno izberejo postopke oddaje javnih naročil, ustrezno pripravijo dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila ter izvedejo celoten postopek oddaje javnega naročila v skladu z določili ZJN-3.
V zadnjih letih je bil Zakon o javnem naročanju večkrat spremenjen, nazadnje leta 2023, ko je v veljavo stopila novela zakona – ZJN-3D, poleg tega pa so se spremile tudi funkcionalnosti, vezane na zagotavljanje elektronskega dela javnega naročanja, predvsem portal javnih naročil, na katerem morajo naročniki objavljati obvestila o naročilu in drugo dokumentacijo.
Na seminarju se boste seznanili s postopkom oddaje javnega naročila v skladu z ZJN-3, od identifikacije potreb in priprave razpisne dokumentacije do zaključka postopka javnega naročanja. Seznanili se boste tudi z obveznostmi v zvezi z objavljanjem obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil ter obveznostmi elektronskega javnega naročanja in uporabnostjo sistema e-Dosje.
Poleg tega boste na seminarju imeli spoznati tudi najnovejše prakse glede odločitev Državne revizijske komisije (DKOM), katere sklepi pomembno vplivajo na izvajanje postopkov oddaj javnih naročil v Sloveniji.
Program:
Predstavitev postopka oddaje javnega naročila, funkcionalnosti portala javnih naročil in obveznosti elektronskega javnega naročanja ter sistema e-Dosje.
Vsebinski sklopi:
- izvedba postopka oddaje javnega naročila
- priprava na postopek in raziskava trga
- izračun ocenjene vrednosti
- postopki javnega naročanja
- priprava razpisne dokumentacije (opredelitev pogojev za sodelovanje, razlogov za izključitev, meril za oddajo javnih naročil in tehničnih specifikacij)
- pregled in ocenjevanje ponudb, dopustnost spreminjanja in dopolnjevanja ponudb ter
- priprava odločitve o oddaji naročila in
- dopustnost spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila
- predstavitev portala javnih naročil (kaj je portal javnih naročil, pravice uporabnikov, obveznost in način objavljanja obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil)
- predstavitev obveznosti elektronske oddaje ponudb
- preverjanje ponudnika v e-Dosjeju
- Novejši sklepi DKOM
- zaključek seminarja, povzetki bistvenih določb, razprava in odgovori na vprašanja.
Seminar je namenjen:
- Strokovnim delavcem občin, ministrstev, sodišč,
- ravnateljem in direktorjem javnih zavodov in drugim osebam javnega prava ter njihovim pomočnikom,
- strokovnim delavcem zavodov, agencij in drugih oseb javnega prava, ki vodijo postopke javnih naročil,
- drugim strokovnim delavcem, ki se pri svojem delu srečujejo s tematiko seminarja.
Udeležence vabimo, da nam v naprej pošljete vprašanja, s katerimi se srečujete pri svojem delu.
V primeru nezadostnega števila prijav, si pridržujemo pravico do odpovedi seminarja.
Prijave pošljite na Združenje občin Slovenije na e-naslov info@zdruzenjeobcin.si
SPLETNA PRIJAVA TUKAJ
Vljudno vabljeni!