
Kaj narediti, ko se finančna nagrada ne izplača, ali pa jo ne moremo izplačati. In kaj, ko klasično motiviranje zaposlenih nima učinka?
Vedno znova raziskave kažejo, da denar ni edini motivator. Tudi v podjetjih in organizacijah, kjer dodana vrednost omogoča višje plače, zaposleni še vedno niso pri delu zavzeti, če se pri delu z njimi ne upošteva zakonitosti naše preproste človeške narave. Zato je zmotno prepričanje, da če ni denarja, ni možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Prav (Ne)denarno nagrajevanje je tisti sprožilec, ki povzroči večjo motiviranost in zadovoljstvo, predvsem pa večjo učinkovitost zaposlenih.
Če vas zanima kako zbuditi velikana v vaših zaposlenih, in kako ga nato nagrajevati, vam vabimo na delavnico, kjer boste izvedeli prav to.
Cilji delavnice
- Razumeti metode motiviranja in izbrati ustrezne
- Razumeti zakaj sodelavec drugače reagira od drugega sodelavca
- Spoznati metode nefinančnega nagrajevanje
- Predstavitev konkretnih primerov nefinančnega nagrajevanja
- Spoznati način vodenja, ki deluje kot nefinančna nagrada
- Spoznati kako voditi starejše in kako mlajše sodelavce
- Spoznati sodobne načine dela, ki zahtevajo drugačno nagrajevanje
- Spoznati pomen besed pri doseganju ciljev
- Spoznati kaj motivira starejše in kaj mlajše sodelavce
Ciljna skupina delavnice: vodje, ki vodijo sodelavce, in vodje, ki samostojno vodijo projekte, procese. Za vse tiste, ki vodite ljudi, ali se pripravljate na to funkcijo.
Dodana vrednost delavnice: Bogata predstavitev konkretnih primerov nedenarnega nagrajevanja.
Program:
- Kje so razlogi, da velikokrat motiviranje v obliki nagrajevanja doseže prav nasproten učinek od željenega?
- Kaj spodbuja k delu mlajšega in kaj starejšega zaposlenega?
- Kaj spodbuja zaposlene na manj zahtevnih, in kaj tiste na bolj zahtevnih delovnih mestih?
- 5 faz vpeljevanja nagrajevanja
- Kobra efekt in zakaj se ga je potrebno bati
- Sistem nedenarnega nagrajevanja
- Katera (ne)denarna nagrajevanja »vžgejo« pri zaposlenih
- Motiviranje skozi lastne potrebe zaposlenih
- Kateri zaposleni so motivirani, vendar na žalost neproduktivno motivirani
- Po čem se ljudje razlikujejo in kako to vpliva na izbiro metod nefinančnega nagrajevanja
- Kako izvesti evalvacijo/ocenjevanje učinkov nagrajevanja
Katera orodja so tista, ki nam pomagajo pri odkrivanju kompetenc, ki jih zaposleni že imajo razvite, ali pa imajo ustrezne potenciale, vendar se jih še ne zavedajo.
Predavateljica: Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih., Zavod ZAPOSLISE
V času študija psihologije se je usmerila v področje marketinga in odnosov z javnostmi. Prav smer študija jo je »zapeljala« v kadrovske vode. Kot odgovorna za kadrovsko, pravno in splošno področje, je delovala v različnih panogah, z do 1700 zaposlenimi (Semenarna Ljubljana, Alpina, Steklarna Rogaška). V vlogi delodajalca je kot član GZS-ja, Trgovinske zbornice, Združenja delodajalcev sodelovala pri spreminjanju razne delovnopravne zakonodaje, spreminjanju poklicnih standardov. Bila je predsednica komisije za izobraževanje pri Združenju za tekstilno in usnjarsko dejavnost, ter članica pri Združenju za trgovinsko dejavnost. Je član Društva za kadrovsko dejavnost in Združenja nadzornikov Slovenije. Zadnjih pet let je bila zaposlena na Javnem skladu RS za razvoj kadrov in štipendije kot svetovalka na programih Usposabljanja in izobraževanje zaposlenih. Piše, svetuje in predava iz področja razvoja kadrov in delovnopravnega področja, pisanja internih aktov in pravilnikov, plačnih sistemov in sodobnih načinov vodenja, nagrajevanja in motiviranja, kako pridobivati EU sredstva. Vsebine predavanj so namenjene vodstvu in zaposlenim v podjetjih in organizacijah. Je vabljena predavateljica na Upravni akademiji, na Agenciji poti in Centru za poslovno usposabljanje. Je revizor pri certifikatu Družini prijazno podjetje, Starejšim prijazno podjetje, Družbeno odgovoren delodajalec.
Reference: Urad RS za komuniciranje, Upravna akademija, Ministrstvo za zdravje, GZS, GZS CPU; Agencija POTI, Verlah Dashöfer, Spirit, Javni Zavod Cene Štupar, Ljudska univerza Kranj, Glotta Nova, FUDŠ Nova Gorica, Talum Kidričevo, SG Automative, Salus, Telekom Slovenije, Sparkasse, UNIOR, BSH, Zavod RS za varstvo narave, Kovinoplastika Lož, Stroka Produkt, Komunala Velenje, Komunala Brežice, Eti Izlake, Petrol, Krka NM, AMZS, Holding Slovenske elektrarne, Odelo Slovenija, Kapitalska družba, DRIA upravljanje investicij, Mapro, Cestel, Intermatik, Arhiv Slovenije, Zavarovalnica Triglav, Elektro Primorska, Telekom, Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije in veliko drugih.
V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja. Vaša morebitna vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete do 12.5.2025 na elektronski naslov info@zdruzenjeobcin.si.
Prijave pošljite na Združenje občin Slovenije na e-naslov info@zdruzenjeobcin.si.
SPLETNA PRIJAVA TUKAJ
Vljudno vabljeni