
Ni težko opravljati dela, ko gre vse po planu. Težje je, ko se soočamo s situacijami, ko je potrebno rešiti določene izzive ali probleme. Zato je prav, da se tega zavedamo vnaprej. Da se oborožimo z znanjem, kako reagirati v takih situacijah.
Vedno več zaposlenih dela z ljudmi in za ljudi. Ker pa smo ljudje med seboj zelo različni, je prav in koristno, da spoznamo katere so značilnost delovanja posameznih vrst strank, da lahko z njimi lažje sodelujemo. In prav zaradi ustreznega sodelovanja, dosegamo mi sami in organizacija, v kateri smo zaposleni boljše rezultate.
Stranke bi si želele hitrih rešitev, zato včasih reagirajo nestrpno. To povzroči, da postanemo nestrpni tudi sami. Kako torej delovati pod pritiskom in ohraniti mirno kri? Kako poskrbeti, da ne pride do šumov v komuniciranju, do nerazumevanja, ki povzroči slabo voljo? In kako poskrbeti da boste znali umirjati svoja lastna čustva in ohranjali mirno kri? Kako reagirati, če nekdo urgira in pritiska na vas za hitrejšo izvedbo delovnih nalog, vi pa veste, da morate delovati na način, ki je edino pravi?
Cilji delavnice:
- Razumeti in znati postavljati meje in prioritete pri delu
- Razumeti razloge za nastanek konfliktnih situacij
- Spoznati delovanje šestih vrst strank in način dela z njimi
- Izboljšati jasnost komunikacije s strankami in sodelavci
- Spoznati kako pri delu uporabiti metodo mediiranja, ko pride do konfliktnih situacij in želite pomagati pri rešitvi
- Spoznati kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank
- Spoznati vloge zaposlenih, ker ni vsak zaposleni primerjen za vse vrste del
- Zakaj lahko spreminjamo samo sebe, ne moremo pa drugih
- Zakaj je dobro imeti pravila in kako reagirati, ko nekdo ta pravila prekorači
- Znati umirjati in obvladovati svoja lastna čustva
- Znati umirjati druge
- Znati uravnavati stres
Ciljna skupina delavnice: zaposleni, ki so kakorkoli povezani z delom s strankami. Zaposleni, ki vodijo ljudi ali delovne procese. Tisti, ki se pripravljajo na funkcijo vodenja, zaposleni v kadrovski in pravni službi.
Program:
- Razumevanje lastne osebnost in osebnosti strank v konfliktnih situacijah;
- Biološke osnove reagiranja v zahtevnih situacijah. Kako takrat reagira naše telo;
- Spoznavanje različnih čustev;
- Stoicizem in kako nam pomaga v stresnih situacijah;
- Spoznavanje različnih tipov strank;
- Aktivno poslušanje in namen povzemanja;
- Postavljanje vprašanj in zakaj nam vprašanja pomagaj pri razjasnjevanju konflikta;
- »Refraiming« oz preokvirjanje;
- Uporaba Nevrolingvističnega programiranja pri delu s strankami;
- Ozaveščanje v času in prostoru pri delu z ljudmi;
- Komuniciranje za učinkovitost v skupini;
- Osredotočenost na tukaj in zdaj;
- Pogajalske in prodajne veščine pri delu s strankami;
- Šumi v komuniciranju in kak0 jih odpraviti;
- Ni pomembno samo kaj delam, temveč tudi kdaj delam določene naloge
Predavateljica: Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih., Zavod ZAPOSLISE
V času študija psihologije se je usmerila v področje marketinga in odnosov z javnostmi. Prav smer študija jo je »zapeljala« v kadrovske vode. Kot odgovorna za kadrovsko, pravno in splošno področje, je delovala v različnih panogah, z do 1700 zaposlenimi (Semenarna Ljubljana, Alpina, Steklarna Rogaška). V vlogi delodajalca je kot član GZS-ja, Trgovinske zbornice, Združenja delodajalcev sodelovala pri spreminjanju razne delovnopravne zakonodaje, spreminjanju poklicnih standardov. Bila je predsednica komisije za izobraževanje pri Združenju za tekstilno in usnjarsko dejavnost, ter članica pri Združenju za trgovinsko dejavnost. Je član Društva za kadrovsko dejavnost in Združenja nadzornikov Slovenije. Zadnjih pet let je bila zaposlena na Javnem skladu RS za razvoj kadrov in štipendije kot svetovalka na programih Usposabljanja in izobraževanje zaposlenih. Piše, svetuje in predava iz področja razvoja kadrov in delovnopravnega področja, pisanja internih aktov in pravilnikov, plačnih sistemov in sodobnih načinov vodenja, nagrajevanja in motiviranja, kako pridobivati EU sredstva. Vsebine predavanj so namenjene vodstvu in zaposlenim v podjetjih in organizacijah. Je vabljena predavateljica na Upravni akademiji, na Agenciji poti in Centru za poslovno usposabljanje. Je revizor pri certifikatu Družini prijazno podjetje, Starejšim prijazno podjetje, Družbeno odgovoren delodajalec.
Reference: Urad RS za komuniciranje, Upravna akademija, Ministrstvo za zdravje, GZS, GZS CPU; Agencija POTI, Verlah Dashöfer, Spirit, Javni Zavod Cene Štupar, Ljudska univerza Kranj, Glotta Nova, FUDŠ Nova Gorica, Talum Kidričevo, SG Automative, Salus, Telekom Slovenije, Sparkasse, UNIOR, BSH, Zavod RS za varstvo narave, Kovinoplastika Lož, Stroka Produkt, Komunala Velenje, Komunala Brežice, Eti Izlake, Petrol, Krka NM, AMZS, Holding Slovenske elektrarne, Odelo Slovenija, Kapitalska družba, DRIA upravljanje investicij, Mapro, Cestel, Intermatik, Arhiv Slovenije, Zavarovalnica Triglav, Elektro Primorska, Telekom, Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije in veliko drugih.
V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja. Vaša morebitna vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete do četrtka 11. 4. 2024, na elektronski naslov info@zdruzenjeobcin.si.
Prijave pošljite na Združenje občin Slovenije na e-naslov info@zdruzenjeobcin.si.
SPLETNA PRIJAVA TUKAJ
Če vas zanima katera so tista orodja, ki nam pomagajo pri delu z zahtevnimi strankami, vabljeni.