04.10.2013 Starost: 6 let

ZA USPEŠNEJŠE DELO S TEŽAVNIMI STRANKAMI

Ljubljana, 4. 10. 2013 - Včeraj je v dvorani Državnega sveta RS potekal seminar z naslovom "Obvladovanje težavnih strank".


Cilj tokratnega seminarja je bila nadgradnja znanja za uspešnejšo komunikacijo s strankami oz. osvežitev le-tega.

Seminar je potekal v obliki konstruktivnega dialoga in udeleženci so res intenzivno sodelovali in skupaj s predavateljem poizkušali na konkretnih primerih pokazati kaj počno narobe, kaj prav in kaj je treba nadgraditi, da bodo v primerih ko so soočeni s t.i. težavno stranko postopali bolje ter se tako izognili stresnim situacijam.

Žal se je pokazalo, da se zaposleni na občinskih upravah vse prevečkrat soočajo z agresivnimi strankami, ko je še toliko boljj pomembno, da pravilno odgreagirajo. V vseh konfliktnih situacijah, še posebej če gre za agresivne tipe strank, je pomembno, da stranko poslušamo, da pove do konca in nato poizkušamo najti ustrezno rešitev.

Pomembno sporočilo seminarja je, da zaposleni na občinskih upravah ne bodo mogli vedno rešiti težav strank, lahko pa jim prisluhnejo in skušajo skupaj z njimi najti pot do ustrezne rešitve.

Udeležencem seminarja je svoje znanje podal Marko Iršič, predavatelj s področja medosebnih odnosov, komunikacije, obvladovanja konfliktov, mediacije in obvladovanja stresa.

 * * *

 


< MGRT PREDSTAVIL KONCEPT UREDITVE POKOPALIŠKE IN POGREBNE DEJAVNOSTI