OBVLADOVANJE TEŽAVNIH STRANK

Datum: 30.05.2017
Začetek ob uri: 9:00
Predviden konec ob uri: 13:00
Kontakt: ZDRUŽENJE OBČIN SLOVENIJE
Lokacija: DS, ŠUBIČEVA 4, LJUBLJANA
Opis: 

Seminar je namenjen zaposlenim, ki se pri svojem delu soočajo s težavnimi strankami in želijo razviti veščine ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank, še posebej konstruktivnega komuniciranja v zahtevnih situacijah.

 CILJI SEMINARJA:

Utrditi in nadgraditi komunikacijske veščine za obvladovanje težavnih strank. Naučiti se prepoznati tip stranke in uporabiti ustrezen način komunikacije. Izboljšati sposobnost za kakovostno in učinkovito komunikacijo s strankami. Izboljšati veščine konstruktivnega obvladovanja konfliktnih situacij. Dobiti boljši vpogled v to, kaj (težavne) stranke pričakujejo in posledično bolj uspešno komunicirati s strankami.

PREDAVATELJ: Marko Iršič, MA

VABILO

PRIJAVNICA